Khamis, 25 Ogos 2011

CoReTaN tErAkHiR


Tiada ku sangka,
Kau benar2 kali ini,
meninggalkan aku terumbang ambing,
menahan kekecewaan,
aku merindui mu sekian lama,
rupanya kau telah berubah hati...
Tidakkah kau rasa bersalah?
Setelah aku kau tinggalkan,
Dengan mudah kau cari pengganti,
Sedangkan aku masih di sini,
Setia menanti dirimu,
Insan yang ku gelar KEKASIH..
Lumrah kehidupan,
Aku tetap menyintai dirimu,
Hanya kau tidak pernah merasakan,
Kesucian cinta dan kasih sayang aku ini,
Aku hanya insan yang lemah,
Aku hanya mampu berdoa agar kau menemui kebahagiaan,
Walaupun aku mengharap sebaliknya..
Secebis coretan hati yang terluka ini,
Tidak mungkin kau tahu,
Kerana kau,
Telah punya insan yang lebih baik..
Aku hanya mampu ucapkan,
TERIMA KASIH UNTUK SEGALANYA....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan